۱۴۰۲/۰۷/۱۱

eBiz's Post

حدودا پنج ماه (شاید هم کمی بیشتر) است که در eBiziner روی دو تا موضوع متوقف بودم و به راه حلی نمیرسیدم. هر راهی مشکل خودش را داشت.
ولی نا امید نبودم. بدترین کار این بوده که فوق فوقش راهی که همه رفته اند را میروم. ولی آن راه مطابق میل و نظر من در خصوص آن جایگاهی که قرار بود وجه تمایز ما باشد، نبود.
تا اینکه به ناگهان راه جدیدی به ذهنم رسید.
این راه جدید آنقدر مهم و بزرگ است که کل استراتژی و مسیر ما را به سطحی بسیار بالاتر پرتاپ کرد و من بابت این کشف! تاریخی خودم خیلی خوشحالم.
خوشبختانه برای پیاده کردنش مشکل خاصی نیست و با تلاشهای قبلی همراستا است.
این را نوشتم که به جوانترها یکبار دیگر نشان دهم گاها باید به مسائل زمان داد. من همان فرد 5 ماه قبل بودم و با تقریبا همان سطح دانش و تجربه. ولی آگاهی من کامل نبود.
بایستی در این 5 ماه و درست به همین بهانه، همه آن راهها را مطالعه و برسی میکردم تا به سطح آگاهی برسم که امروز این راه حل را پیش پای من قرار داد.
نمیشد که این راه حل همان روز اول جلوی من قرار بگیرد. اگر هم قرار میگرفت من امروز پی به اهمیت آن نمیبردم چون بررسی های من در خصوص بقیه موارد کامل نبود که ارزش آن برایم آشکار شود.

#کسب_و_کار

t.me/AlirezaMojahedi
AlirezaMojahedi.com
By: Alireza Mojahedi via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: