۱۴۰۲/۰۳/۲۲

eBiz's Post

دیروز نتایج موفقیت و تغییر بزرگ نتایج یکی از پروژه‌های مهمی که روی ایده ای که تجربه اش کردم و به آن ایمان دارم به من اعلام شد و از این موفقیت بسیار خوشحال شدم.
موضوع چه بود؟ اصلاح عملکرد سازمان از تغییر مهارتهای نرم مدیریت.
عملا این پنجمین سازمانی است که این ایده را در آنجا پیاده میکنم.
شاید کم کم بشه به عنوان یک نظریه مدیریتی تجربه شده مطرحش کرد.
خود ایده هم الهام گرفته از نظریه آقای کنث بلانچارد است.
اتفاقا بعد از ظهر در کلاس سازمان مدیریت صنعتی در موردش صحبت کردم و عمدتا معتقد بودند مربوط می‌شود به حوزه منابع انسانی.
در حالیکه کاملا مرتبط است به حوزه رهبری.
رهبری در ذات خود روی محور روابط انسان‌ها قرار دارد و برای همین هم برخی افراد اصطلاحا کاریزماتیک هستند و خود به خود در جمعی به عنوان پیشرو و هدایتگر مقبول میشوند.
سختی رهبری هم اینجای کار است که باید برخی ویژگیها در ذات فرد رهبر وجود داشته باشد و یا ایجاد شده باشد.
در آینده نزدیک شاید بیشتر در موردش نوشتم.

#کسب_و_کار

t.me/AlirezaMojahedi
AlirezaMojahedi.com
By: Alireza Mojahedi via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: