۱۴۰۱/۰۴/۲۹

eBiz's Post

تشویش اذهان عمومی (ایجاد ناراحتی و نگرانی در فکر و روان مردم) این نیست که من نوعی بیایم از عملکرد ضعیف و سو مدیریت و بی کفایتی مدیر و مسئولی در حوزه تخصصی خودم که مدیریت و اقتصاد است صحبت کرده و انتقاد کنم.
تشویش اذهان عمومی آن است که فرد مسئول عملکرد آن مدیر بعد از شنیدن نقد و انتقاد، عذرخواهی نکرده و مسئول بی کفایت را برکنار نکند و یا اقدامی برای جبران انجام ندهد و مردم در وضع نگرانی بمانند.

تشویش اذهان عمومی این است که یک نفر حرمت لباس مقدس پلیس را بشکند و از لباسی که کفن شهدایی بوده که برای پناه دادن و ایجاد احساس امن و امان برای مادران و دختران و پدران و پسران این سرزمین جان داده و فداکاری کردند سو استفاده کرده و از آن لباس مقدس برای شکستن حرمت مادر و نادیده گرفتن خواهش و التماس و درخواست او از طریق زورمندی و قلدری استفاده نماید.
هر چقدر هم که پوشش آن دختری که مادرش چنین التماس میکرد نامناسب بوده باشد چنین رفتاری در شان پلیس ما نیست. میشد به حرمت درخواستهای آن مادر آن یک مورد را با تذکر و راهنمایی منتفی کرد.
تشویش اذهان عمومی استفاده از لباس و خودرو پلیس برای کنار زدن مادری که برای نجات دخترش خواهش میکند است.
تشویش اذهان عمومی بی تفاوتی نسبت به سو مدیریت و بی کفایتی و رفتارهای خودسرانه و بی مسئولیتی مسئولان است.
تشویش افکار و اذهان عمومی، سیلی زدن به صورت سربازی است که در لباس مقدس پلیس مشغول انجام وظیفه است. سیلی زدن بر صورت قانون توسط قانون گذار!
یعنی هر کس بتواند از قدرتش استفاده کند و هر طور که دلش خواست با مردم رفتار کند.
تشویش اذهان عمومی ادامه داشتن این جریان است.
تشویش اذهان عمومی بی توجهی به توصیه های رهبری است. مقامی که یکی از شروط اصلی نیروی نظامی و انتظامی التزام به آن است، که فرمودند در مسئله حجاب بی‌اخلاقی نکنید، برخورد قهری نداشته باشید، زبان خوش داشته باشید.

به جای تهدید به استفاده از برچسب تشویش اذهان عمومی، اگر کاری از دستتان بر نمی آید حداقل کمک کنید همه خبرنگاران و رسانه ها و روزنامه ها و کارشناسان و متخصصان ... بیشتر و بیشتر تخلف هر مسئولی را گزارش کنند و با هر تخلفی سریعا برخورد شود.
اینگونه است که آرامش افکار عمومی حاصل میشود. با برخورد سریع و قاطع و غیر نمایشی.

#اجتماعی

t.me/AlirezaMojahedi
AlirezaMojahedi.com
By: Alireza Mojahedi via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: