۱۴۰۰/۰۷/۲۱

eBiz's Post

در نظر دارم در خصوص راههای افزایش فروش مواردی را منتقل کنم.
حالا شاید یک جلسه آموزشی باشد، شاید وبینار، شاید ویدئو یا ... مطمئن نیستم
روی آن زیاد فکر نخواهم کرد. شما نظر بدهید.
سخت ترین بخش کار این است که باید زمانی را به آن اختصاص بدهم. نه اینکه همه زمانهایم پر است بلکه باید برگزار کردنش برایم آسانتر و بدون دنگ فنگ تر باشد. وگرنه مثل قبل میتوانم روی زوم به راحتی برگزار کنم یا در همانجا ضبط کنم و بعد پخش کنم. رایگان یا غیر رایگانش خیلی فرق نمیکند.

موضوعی که خوشایندم نیست این سطر آخر امضایم در پستها است. از آنجائیکه عبارت alirezamojahedi را آدرس این کانال قرار داده بودم مجبور شدم عبارت dr را جلوی اسمم برای ارتباط مستقیم درج کنم که اصلا خوشایندم نیست
راهی برای تغییر نام کانال و آزاد شدن اسمم بدون عنوان سراغ دارید؟ سعی کردم اسم کانال را ویرایش کنم ولی ظاهرا میسر نیست
شاید بهتره عنوان ارتباط مستقیمم را عوض کنم

#کسب_و_کار

t.me/AlirezaMojahedi
AlirezaMojahedi.com
@DrAlirezaMojahedi@DrAlirezaMojahedi
By: Alireza Mojahedi via eBiz

۱ نظر:

زلیخا گفت...

منم یه بار می خواستم تغییر نام بدهم بلد نبودم. به من هم بگید اگه فهمیدید