۱۳۹۹/۱۰/۲۷

eBiz's Post

سلام دوستان عزیز
شب همگی بخیر باشه
بالاخره بعد از مدتها تلاش و جمع آوری و مطالعه موارد مختلف در حوزه سئو تونستم که مطالب بسیار خوبی را آماده کنم.
مطالب در حال تایپ توسط همکاران بنده هست و طبق قولی که داده بودم جامع ترین آموزش سئو در کانال های تلگرامی رو این کانال تقدیم شما عزیزان خواهد کرد.
بیش از ۱۰۰ مطلب به صورت هدفمند در این کانال در حوزه سئو منتشر خواهد شد.
اولین مطلب رو امشب منتشر می کنیم.
امیدوارم که رضایت خاطر شما عزیزان رو این مطالب جلب کنه و کمک کنه عزیزانی که علاقه‌مند هستند در حوزه سئو فعالیت کنند بتوانند با مطالعه مطالب وارد این حوزه بشن یا اگر در این حوزه فعال هستند بتونن مطالب بیشتری رو یاد بگیرند.
بنده مدعی نیستم که مطالبی که در این کانال قرار میدم صددرصد هست ولی قول میدم به شما که از ناب ترین مطالبی باشه که در کانال های تلگرامی می بینید و قول به شما می دهم که این مطالب کاملاً پیوسته باشه و اگر در طول این ۱۰۰ مطلب در کنار ما باشید قطعاً ۵۰ درصد راه را طی خواهیم کرد ۵۰ درصد دیگه بستگی به سعی و تلاش و تمرین خود شما عزیزان داره.
ممنون میشم که دوستان خودتون که علاقه‌مند به حوزه سئو هستند را نیز شما به این کانال دعوت کنید و مطالب رو در کانال ها و گروه ها و در بین آشنایان خودتون به اشتراک بگذارید تا از این مطالب افراد بیشتری بتوانند استفاده کنند.
نکته‌ای دیگر این که در صورتی که شما در آموزش های مختلف مشابهی که در شبکه‌های مجازی و وب تبلیغ میشود بخواهید شرکت کنید قطعا چند میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت و خوب این افتخار بنده هست که تونستم این محتوا رو از طریق مدتها تلاش و پیگیری آماده کنم.
خیلی ممنونم و باعث افتخارم هست که با این کانال همراه هستین.

t.me/jamaldev
linkedin.com/in/jamal1364
instagram.com/jamal13647850
twitter.com/jamal13647850
jamal13647850@gmail.com
@jamal13647850
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: