۱۳۹۹/۰۴/۱۲

eBiz's Post

حدود یک ماه پیش، به دلیل محدودیتهای سفرهای هوایی بریتیش ایرویز تصمیم گرفت 12 هزار نفر از پرسنلش را تعدیل کند. مجلس معترض بود
اما کارکنان برای وایرال کردن (ویروسی کردن) این اتفاق دست به کار جالبی زدند و ویدئو جالبی را منتشر کردند تحت عنوان سپاس و خدانگهدار که در انتهای ویدئو نیز اعلام کردند ما نمیخواهیم کارمان را ترک کنیم
اینجا ببینید:
https://www.youtube.com/watch?v=zwi56hM3sLs

گرچه در سایتهای مختلف اعلام شد که این ویدئو ساختگی است ولی این ویدئو کار خودش را کرد.
بعدها بریتیش ایر ویز در کانال رسمی اش این ویدئو را منتشر کرد:
https://www.youtube.com/watch?v=3MHbQ06l9j0
و این را:
https://www.youtube.com/watch?v=tfg78DIE87o

قبلتر هم دائما اشاره کرده ام و از عزیزانی که در حوزه بازاریابی دیجیتال کار میکنند دعوت کرده ام که توجه کنند به این مهم که اصلی ترین کار ما در استفاده از ابزارهای دیجیتال برانگیختن و ایجاد تعامل است.
اصلی ترین خاصیت ابزارهای بازاریابی دیجیتال استفاده از خاصیت inbound آن است. سخنی که از دوست شنیده میشود. آنچه بیرون از فضای هر کسب و کاری و در بین انسانها جریان دارد.
محتوایی که آدمها را به تحرک وا میدارد.
این موضوع مثال بسیار خوبی بود برای آموختن بیشتر نسبت به توانایی های شبکه های اجتماعی. چیزی که بیشتر ما به اشتباه فقط از آن برای انتشار استفاده میکنیم. نه بر انگیختن. نه تعامل. و تازه اگر تعاملی هم باشد هیچ طرح و نقشه و استراتژی برای مدیریت این تعامل نداریم. اینکه چگونه باشد، به کجا برود که چه بشود.
توصیه میکنم حتما همه ویدئو ها را ببینید. اگر مایل بودید زیر نویسش را فعال کرده و ترجمعه خودکار زیر نویس را روی زبان فارسی تنظیم کنید.

#کسب_و_کار

t.me/AlirezaMojahedi
AlirezaMojahedi.com
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: