۱۳۹۷/۱۲/۲۳

eBiz's Post

این روزها تب کمپین بالا است و همه اکثرا در حال اجرای کمپین هستند.
ولی مکرر دیده ام که برخی به اشتباه اجرای یک سری تبلیغات را کمپین مینامند و چون ذهنیت قالب این است که (بر اساس شنیده هایی که از خبرهای مختلف به گوششان میرسد) کمپین گران قیمت است، لذا بی پروا پول خرج میکنند.
اما اینکه کمپین چیست و چه ویژگی هایی دارد را در پست صوتی که در ادامه برایتان ضبط خواهم کرد اشاره خواهم کرد.
قبل از آن به نمونه خیلی خوبی از یک کمپین اشاره میکنم. تا من میرم ضبط صدا را شروع و کنم و منتشرش کنم شما یک نگاهی به این بیندازید تا بعد خودتان به این نتیجه برسید که فرق کمپین با تیلیغ چیست

عربستان سعودی از نظر میزان برابری زن و مرد رتبه بسیار بدی داشته است (رتبه ۱۳۱ را در میان ۱۳۴ کشور مورد بررسی). در سال 2013 در پی اصلاحاتی که مد نظر بود انجام شود بنیاد سلطان خلید، با همکاری آژانس آگیلوی کمپین تبلیغاتی بزرگی را درباره خشونت علیه زنان را آغاز کردند

شعار کمپین این است که:
«برخی چیزها پوشانده نمی‌شوند
بیایید با تحقیر زنان مبارزه کنیم»
http://bit.ly/2THTIcn

و این سایت را هم که در این خصوص پیاده کرده اند را حتما ببینید (حاوی تصاویر ناراحت کننده خشونت علیه زنان است):
https://app.emaze.com/@ALIFQFLW#1

این گزارش سی ان ان در مورد این کمپین:
https://edition.cnn.com/2013/05/12/world/meast/saudi-arabia-anti-domestic-abuse-campaign/index.html

#کسب_و_کار

Mojahedi.ir
t.me/AlirezaMojahedi
@DrAlirezaMojahedi
By: via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: