۱۳۹۷/۱۰/۱۶

استاد منصور مجدم از میان ما رفتند


روحش شاد و یادش گرامی
افتخار دارم که در دوران تحصیل رشته مدیریت اجرایی در #سازمان_مدیریت_صنعتی پای درس چنین استادی نشستم و پس از آن نیز بارها از محضرشان استفاده کردم
استاد #منصور_مجدم یکی از اولین اساتید سازمان مدیریت صنعتی و از اولین دسته فارغ التحصیلان شعبه ایرانی دانشگاه هاروارد، مدیر مدبر و استادی سرشار از تجربه اجرایی و دانش روز
هنوز هم ورق زدن برخی از تمرینات سر کلاسش برایم آموختنی است
هر وقت از خاطرات تحصیلش در ICMS و مشقتهای دوران تحصیلشان صحبت میکردند، ما شرم میکردیم که تمرینات و تکالیفمان را ناقص ارائه میکنیم
بعد از فارغ التحصیلی چند جلسه ای به دعوت ایشان در محضرشان حاضر شده بودم و از تجاربشان بیشتر آموخته بودم
یکی از تاثیرگذار ترین اساتیدی بودند که توصیه های ایشان همواره در مسیر زندگی حرفه ای من نقش موثری داشته است و بارها یادآوری فرمایشات ایشان مرا از بیراهه ای که در پیشم بوده برحذرم داشته است
در سالهای آخر عمر علیرغم عوارض کهولت سن به سازمان مدیریت صنعتی میرفتند و تا مرا میدیدند با لبخند میگفتند چطوری علیرضا

امثال ایشان چگونه جایگزین میشوند؟
خدا رحمتشان فرمایند

🌐 Mojahedi.ir
🆔 @AlirezaMojahedi
📩 @DrAlirezaMojahedi

هیچ نظری موجود نیست: