۱۳۹۷/۰۳/۱۵

جت بلک Jetblack، سرویس سفارش دهی جدید وال مارت مبتنی بر پیام رسان



جت بلک Jetblack، سرویس سفارش دهی جدید وال مارت مبتنی بر پیام رسان


این سرویس http://bit.ly/2xHTKHv که فعلا به صورت پایلوت و در ادامه برنامه توسعه کد۸ یا Code Eight و به مدت ۸ ماه در مناطق منهتن و بروکلین در آمریکا و برای عده خاصی از مشتریان فعال خواهد بود قرار است ابزاری باشد برای سفارش دهی سریعتر و مبتنی بر چت بات که قبلا در ویدئو ترندهای ۲۰۱۸ ایکامرس در موردش صحبت کرده ام.
که البته هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی نیز در آن به کار رفته است. چیزی مانند دستیار گوگل و یا سیری اپل با این تفاوت که همه چیز متنی است و مبتنی بر سفارش کالا. و نه چیز دیگر.
هدف از برنامه کد۸ مشخص است. خرید شهروندان و مشتریان معتمد بدون استفاده از صندوقدار!
در واقع Code Eight برای مقابله با پروژه GO آمازون طراحی شده است.
جت بلک در ادامه معامله ۳ میلیارد دلاری jet.com توسط وال مارت برای مقابله با آمازون است.
تک کرانچ نیز دو روز قبل در گزارشی در https://tcrn.ch/2sGf4Y9 به آن پرداخته است که خواندنش خالی از لطف نیست ولی اگر بخواهید اطلاعات کاملتری از جت بلک بدست بیاورید یک سری به سایتش بزنید: https://www.jetblack.com/ 
یا این ویدئو را ببینید: https://vimeo.com/257540964

هیچ نظری موجود نیست: