۱۳۸۸/۱۱/۲۸

اولين كنفرانس ملي بررسي مسايل اقتصاد ايران براي بنگاههاي اقتصادي



اولين كنفرانس ملي

بررسي مسايل اقتصاد ايران براي بنگاههاي اقتصادي + ارائه نتايج رتبه‌بندي شركتهاي برتر(IMI 100) و جوايز شركتهاي پيشرو

اهداف كنفرانس :
فراهم کردن زمينه­ اي براي:
تعامل سياستگذاران، مديران و پژوهشگران
ارايه نتايج تحقيقات صاحبنظران اقتصادي در خصوص شرايط اقتصادي جهان و ايران
بررسي نگرش‌هاي مطرح در خصوص شركتهاي برتر در جهان
ايجاد ارتباط منطقي بين اقتصاد كلان و اقتصاد بنگاه و ارائه راهكارهاي مناسب براي رهبري بنگاهاي اقتصادي

محورهاي كنفرانس
تحليل اقتصاد ايران و اثر آن بر بنگاههاي اقتصادي
اثرحذف يارانه‌ها بر وضعيت بنگاههاي اقتصادي
اثررتبه‌بندي بنگاههاي بزرگ كشور در شفاف‌ سازي فعاليت‌هاي اقتصادي
اثر سياست‌هاي مالي و پولي دولت و بانك مركزي بر استراتژي بنگاهها در اقتصاد ايران
تعامل مدير و محيط و بررسي تدوين استراتژي‌ها

۴ نظر:

اسلامی گفت...

امیدوارم همواره موفق و پایدارباشید .
به امیددیدار.
modirsara.com

ناشناس گفت...

سلام دوست خوب
از مطالبت بسیار بهره بردم.
و کارت چه به لحاظ محتوا و چه به لحاظ ویرایش و چیدمان برام جالب اومد...
بنده سامان شیخ اسماعیلی هستم, کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی.
تازگیا یک وبلاگ مدیریتی طراحی کردم که امیدوارم روز به روز کارآمدتر بشه.
تا چند روز آینده به موتورهای جستجو اضافه می شه.
از اونجایی که وب شما مرتبط با رشته و حرفه ی بنده س برام مایه ی افتخاره که بهم سر بزنید و منو لینک کنید.
خوشحال می شم اگه بتونم در جبران کمکی کنم
آدرس وب من:
http:/13322010.blogfa.com
با نام:
" دانش مدیریت "


و خرسند خواهم شد اگر نقاط ضعفم رو تذکر بدید.
از همکاری شما بی نهایت سپاسگذارم.

http://13322010.blogfa.com

پرستو گفت...

با سلام و عرض ادب خدمت استاد فرهیخته
و تشکر بابت وبلاگ زیبا و مطالب ارزندیتان
خدا را شاکرم که حقیر فرصتی یافتم برای اشنایی با فهیمی چون شما بزرگوار
من از دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی هستم و مطالب شما بسیار برام مفید و مثمر ثمر واقع گردید
فقط چیزی که در این میان قابل بحث است قالب وبلاگ می باشد چرا که برای حقیر هنگام مطالعه مطالب نوعی احساس تنش ایجاد گردید.امید است با صلاح دید استاد قالب دیگر و ارام تری برای وبلاگ فراهم گردد(البته ناگفته نماند که شاید این احساس تنها برای من ایجاد گردد چرا که اندکی بیشتر از لطایف ایزد منان در حقیر جلوه گر گشته است )این جانب در این دنیای وانفسا چند صباحی است به عنوان شاعر این مورزو بوم یدک کش غزلها و قصیده ها هستم و باعث سرافرازیم خواهد بود اگر خاک قدومتان سرمه کش وبلاگم گردد)
www.parastoobahernia.blogfa.com

kai-zen گفت...

salam mohandes jan

omidvaram movafagh bashi

kai-zen hastam

agha in seminarha vaghean khoobe ama aya dar sazmanhaye ma mishe inha ra ejra kard ?
sazmanhaye ma az elme jadid kheili aghaband va daeman ba karhaye jadid ham mokhalefat va sang andazi mishe

matlabe akhare mano bekhoonid mifahmid

kai-zen.blogfa.com