۱۳۸۸/۰۴/۲۴

بازاریابی دیجیتال

مدتی است سعی میکنم خبرهای جریانات و اتفاقات اعتراضات را دنبال نکنم تا افکارم ازادتر باشند. در حال طراحی دوره آموزشی و سخنرانی در خصوص بازاریابی دیجیتال هستم.
در حال حاضر برای خانه مدیران سازمان مدیریت صنعتی، انجمن مدیریت ایران به صورت جلسه سخنرانی حدود 3 ساعت قرار است برگزار شود.
اتفاقا دعوت یکی از دوستان عزیز که مدیر موسسه آموزشی معتبری است که چندین کنفرانس بین المللی را نیز برگزار کرده است با تصمیم من همزمان شده که قرار است با آنها برای برگزاری یک دوره جامع هماهنگی های لازم را صورت دهیم.
بازاریابی دیجیتال بازاریابی در یک پارادایم جدید است. این موضوع بسیار جذاب است که بیشترین جذابیتش به نظر من سرشار بودن آن از خلاقیت است. وقتی پای آی تی به میان می اید دیگر میتوانید با خیال راحت اسب ایده ها و نو آوری ها را زین کنید و بتازید.
به محض قطعی شدن زمان برگزاری هر یک از این جلسات حتما خبرتان خواهم کرد.

پ.ن: متاسفانه یکبار دیگر هواپیماهای توپولوف جان هموطنان عزیزمان را گرفتند. بسیار متاسف شدم. با توجه به تجربه اندکی که از مسئولیتم در هواپیمایی کاسپین در اولین سالهای فعالیتش دارم میدانم که هواپیماهای روسی بسیار خوبی وجود دارند. هواپیماهای توپولوف جدید هم بسیار کارآمد هستند. با توجه به اینکه در خصوص هواپیماهای روسی تحریم نیستیم چرا همچنان از این مدل توپولوف استفاده میشود؟

پ.ن2: به نظر میرسد تمرکز صدا و سیما بر روی درگیریهای کشورهای مختلف و نشان دادن خشونت پلیس به جهت نشان دادن وضعیت مشابه در همه کشورها و اینکه حقوق بشر درهیچ جا شناخته شده نیست صورت میگیرد و کشورهای معترض به جریانات بعد از انتخابات ایران خودشان هم بعله... به عبارتی میخواد بگوید این به آن در!
ظاهرا اخبار نیز پایشان به جنگ رسانه ای کشیده شده و بیشتر به جای خبر رسانی به جنگ رسانه ای مشغولند

۲ نظر:

علی یوسفی گفت...

سلام علیرضای عزیز . چطوری دوست عزیز ؟
جریان انتخابات که دیگر دل و دماغی برایم نگذاشته .
دوره ای که می خواهی تدریس کنی دوره ی جالبیست .
مجتمع فنی تهران شعبه ی رشت مدتیست افتتاح شده و همچنین یک دپارتمان مدیریت هم دارد که نوپاست و خیلی جای رشد دارد . رفت و آمدی به آنجا دارم . اگر مایل بودی آن دوره را در رشت هم برگزار کنی با من در تماس باش تا ببینم می توانم هماهنگیهای لازم را انجام دهم یا نه . انشالله که این کار باعث شود زیارتت کنم .
موفق باشی دوست عزیز

www.ali-yousefi.blogfa.com

ali yousefi گفت...

علیرضای عزیز
خوشحال شدم که آمادگیت را اعلام کردی . من هم مشتاقم که زیارتت کنم دوست عزیزم .
طی صحبتی که داشتم راجع به این دوره و بررسی مدیر دپارتمان مدیریت از سایت و وبلاگ رزومه ی شما - مایل به همکاری هستند . منتهی گفتند چند ماهی طول می کشد و به وقتش خودم بهتان خبر می دهم دوست عزیز .
به هر حال دپارتمان مدیریت نوپاست و فعلا برنامه ریزی های زیادی انجام شده .
موفق باشی و استوار
یا حق

www.ali-yousefi.blogfa.com