۱۳۸۷/۱۲/۰۴

توسعه فروش

به منظور توسعه فروش در تهران و اصفهان و آذربایجان(ها) به افرادی فعال و دارای فن بیان و روابط عمومی خوب، جدی، منظم و با پشتکار جهت ویزیت فروشگاهها و مراکز مصرف کاغذهای اداری نیازمندم.
عمده درآمد آنان از طریق پورسانت بسیار خوب تامین خواهد شد.
از نظر من فروشندگی شغلی بسیار حرفه ای است. افرادی که خودشان را کاندید میکنند باید تصورشان از این کار بسیار جدی تر و حرفه ای تر از مواردی باشد که من در اینجا به آنها اشاره کردم. به عبارتی افرادی که فکر میکنند خیلی ریلکس و شل و ول قرار است بروند به فروشگاهها و مراکز مصرف این محصول مراجعه کرده و محصولی را معرفی نمایند و شاید مشتری سفارش دهد خودشان را کاندید نکنند.
اگر چنین افراد با لیاقتی سراغ دارید به من معرفی کنید.
افراد مقیم استانهای فوق در اولویت قرار دارند

۲ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام و ارادت...من هم موافقم که فروش یک کار حرفه ای است ...اما این نوع کار که فرد مراجعه حضوری به مراکز داشته باشد و محصول را پرزنت کند عموما به عنوان ویزیتوری می شناسند و سطح کار هم معمولا از نظر پرستیژ به عنوان سطح پایین جا افتاده است...با اینکه واقعا هم کاری است که به مهارتهای مختلفی اعم از مهارت ارتباطی و کلامی و غیره نیاز دارد...اما نیروهایی که پشت میز می نشینند و کار تحقیقات بازار انجام میدهند با اینکه دریافتیشان از ویزیتورها کمتر است اما پرستیز بالاتری دارند..کمتر ویزیتوری را دیده ام که از کارش راضی باشد و بخواهد که در این حرفه بماند
حسینی -klassno.blogfa.com

ناشناس گفت...

جناب آقای مجاهدی
سلام
امروز برای اولین بار سایت و وبلاگ شما را از طریق جستجوی اینترنتی پیدا و مطالعه کردم.
از محتوای آنها و نیز سبک نوشتاری شما بسیار لذت بردم. علاقه مندم از تجارب و اطلاعات شما استفاده کنم.
سالهاست که در این زمینه کار می کنم و علاقه مند هستم علمی تر ادامه دهم.