۱۳۸۷/۰۶/۰۹

اینترنتی بودن یا اینترنتی نبودن. مسئله این است

در خبری خواندم که معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات احتمال تحریم اینترنت را بعید ندانسته است.
احتمال این اتفاق بسیار بعید به نظرم میرسد. ولی در هر حال ریسک بزرگی برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی و سایتهای تجارت اینترنتی از جمله پروژه سایت چاپگر خواهد بود که مرا وادار میکند در خصوص سرمایه گذاری برای توسعه آن بااحتیاط گام بردارم.
فعلا که سایت در حال تکمیل است و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود فکر میکنم نیمه اول مهر برای ارائه خدمات اولیه افتتاح شود.
ولی به هر حال هر نوع محدودیت در دسترسی به اینترنت تهدید جدی برای کسب و کارهایی است که بر روی اینترنت بنا می شوند

بعد از سرویس DOCs توسط شرکت Google این بار مایکروسافت آفیس را تحت وب در اختیار شما قرار میدهد. دیگر میتوانید خودتان را از حمل فلشهای سبک و کوچک نیز بی نیاز کنید و کار را بر روی فایل اصلی در هر کجا که هستید در پیش بگیرید. سرویس فتوشاپ هم دیدنی است.
البته با این تهدیدات به نظرم نه تنها فلش ها را دور نریزید بلکه از هارد دیسکهای جانبی و قابل حمل نیز بی بهره نمانید.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

مدير محترم وبلاگ
با سلام،
مجموعه 85 سايت علمي پارس درگاه به آدرس www.irpds.com با ارايه اطلاعات علمي از جمله دسترسي رايگان به 000/70مقالات(full text)، جديدترين اخبار علمي- تحقيقاتي جهان و ايران، ارايه روزانه اخبار در زمينه نوآوري ها، اختراعات و اکتشافات ايرانيان، اخبار همايش ها، ...، فراخوان هاي علمي، فني و هنري، معرفي نشريات و سايت ها و وبلاگ هاي علمي تخصصي و..... براي اساتيد، دانشجويان، محققين و علاقمندان مطالب علمي ايجاد شده است.
ضمنا مديران سايت ها و وبلاگ¬ها با نصب كد جستجوگر و ارتباطي پارس درگاه(در بخش "ويرايش كد قالب")، ضمن دسترسي مستقيم به منابع 85 رشته علمي، مي توانند اطلاعات علمي خود را جهت اشتراک به پارس درگاه ارسال نمايند. (اين کد در بخش"دريافت کد جستجوگر" صفحه اول سايت نيز وجود دارد.)
لينک دريافت کد جستجوگر و ارتباطي پارس درگاه: www.irpds.com/SearchCode.asp

با احترام
هيات امناي مجموعه سايت هاي علمي پارس درگاه