۱۳۸۶/۱۱/۱۴

از طلا بودن دگر خسته شدیم، مرحمت فرموده ما را مس کنید

به هزار و یک دلیل میخواهم اداره نمودن شرکتم را به کارکنانم واگذار کرده و خودم را از شرکت جدا کنم.
دلیل هزار و یکمین اینکه میخواهم به یک شرکت بزرگتر ترجیحا چند ملیتی یا اگر نشد شرکتی با فعالیت بین المللی بپیوندم. فکر میکنم با فعالیت در چنین محیطی بیشتر رشد خواهم کرد و فرصت خوبی خواهد بود برای اینکه تجاربم رادر مقیاس بزرگتری به کار بگیرم و خودم را محک بزنم. خلاصه یک توسعه چند جانبه عمودی و افقی و ...
اعتماد به نفسم بالاست. فکر میکنم تجربه و دانش اندکم به کار خیلی ها می آید. این را از تعداد موهایی که روز به روز بیجهت و بیشتر سفید میشوند متوجه نشده ام.

بهترین پیشنهادها را بررسی خواهم کرد. شما هم اگر پیشنهادی سراغ داشتید به من معرفی کنید.
برنامه توسعه و خط مشی های شرکتم را هم نوشتم و گذاشتم داخل یک پوشه تا به کسی که قرار است پشت میزم بنشیند تحویل دهم.
منظورم این است که برای توضیح به کارکنان برجسته شرکتم که باید سکان را بدست بگیرند پاک نویسش کردم تا از روی آن بخوانم! به هر حال قرار نیست مادام العمر در این کسب و کار بمانم.
مهم این بود که از هیچ، یک نام تجاری معتبر خلق کردم که اینک راهش را طی میکند و از بسیاری از رقبای کهنه کارش سر تر است. هدفم این بود، و امروز که به آن رسیده ام دیگر حوصله ام سر میرود. رسیدم ولی نمیتوانم بنشینم. ترجیح میدهم باز هم بروم.
ولی در برخی از رشته ها نو آوری محدودیتهایی دارد. چه از بعد تکنولوژیکی و چه ا بعد سرمایه و توسعه بازار.

این بار میخواهم همراه با تیم بزرگی بازی کنم. دوست دارم به جای مسابقات یک نفره در مسابقات بین المللی به همراه یک تیم برنده بشوم.
تجربه کار کردن با یک تیم حرفه ای بسیار برایم ارزشمند است.
این فرق میکند با اینکه وقتی به تنهایی باید تصمیم بگیری. به هر حال توانایی هر فردی هر چقدر هم که برجسته باشد محدود است.
تا تیم خوبی را شناسایی نکنم عجله ای برای رفتن ندارم.
گرچه هنوز معلوم نیست کی این اتفاق بیفتد ولی کاری که باید انجام شود بهتر است زود انجام شود.

راستی اگر کار بسته بندی شرینگ پک داشتید بچه های ما با سرعت و کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار ارزان برایتان انجام میدهند.با 88917137 تماس بگیرید.

۶ نظر:

parviz گفت...

جا خوردم از این نوشته تون . . . گفتم شاید مثل دروغ سیزده باشه ولی هنوز خیلی مونده تا سیزدهم . . . امیدوارم که تصمیم درستی بگیرید . . .

ناشناس گفت...

عليرضا جان برايت در زندگي شخصي و حرفه اي آرزوي موفقيت دارم. اميدوارم در رسيدن به اهداف متعالي خود موفق باشي و خداوند پشتيبانت باشد...

ناشناس گفت...

salam . shuma ke kheili vaqt hast blogspot minevisid, lotfan rahnamayem konid ke agar author bekhad nazarat to ba permission e khudesh publish kone, che bayad kard? Tnx

Alireza Mojahedi گفت...

دوست ناشناس عزیز
در قسمت تنظیمات گزینه نظرات یا Comments را انتخاب کنید.
چهرمین گزینه از پایین صفحه را به YES تغییر دهید. از این پس هر کامنت داد تا شما تایید نکنید نمایش داده نمیشود
ولی پیشنهاد میکنم این کار را نکنید
اجازه دهید هر کسی هر چه میخواهد بنویسد. اگر کامنتهایتان پر از اسپم است گزینه سوم از آخر را به Yes تغییر دهید تا کاربران نوشته های داخل عکس را دستی تایپ کنند
موفق باشید

ناشناس گفت...

آقای مجاهدی عزیز!

برای کار کردن در یک شرکت چند ملیتی حتما لازم نیست از کار خودت استعفا بدهی!!!
پیشنهاد من تشکیل JV با دو سه تا از شرکت های خوب و همکار خودتان است!!!

تجربه من از کار در شرکتهای بین المللی نشان می دهد که کار کردن به عنوان کارمند ساده و یا حتی مدیر چندان رضایت بخش نخواهد بود!! مگر اینکه خودت دست بالایی در آن داشته باشی!

موفق و پیروز باشید!

Majid Karimian Ghannad گفت...

عليرضا جان دوست ارجمند براي شما در زندگي شخصي و حرفه اي آرزوي موفقيت دارم. عليرغم اينكه تنها يك مرتبه آن هم بصورت تلفني با شما مذاكره داشته ام، خوشحال يمشوم بصورت حضوري با شما ملاقات كنم.
اميدوارم در رسيدن به اهداف متعالي خود موفق باشيد و خداوند پشتيبان راه شما باشد...
راستي هيچگاه به فكر تاسيس يك شهرك كاغذ و چوب و مقوا و ... افتاده ايد... فكر ميكنم افتتاح خوشه صنعتي كاغذ ! از طريق بنياد توسعه كارآفريني كه زير نظر رياست جمهوري است شما را تاحد قابل قبولي ارضاء كند. ما هم در خدمتيم! خيلي مخلصيم.
كريميان
KARIMIANMJD@GMAIL.COM