۱۳۸۶/۰۷/۰۳

کار دمین مان به دستگاه قضایی کشید

با پیگیریهایی که در خصوص دمین سایت شرکتمان www.radan.ir داشتیم سازمان فیزیک نظری قبول کردند که اشتباهی رخ داده است ولی دقیقا تایید نمیکنند که اشتباه کجا بوده است چون بانک اطلاعاتی آنها اصلا به پرداختهای ما مطابقت ندارد ولی تلویحا قبول دارند که ممکن است این اشتباه تکرار شود ولی ریاست آنجا گفتند که حتی در این شرایط هم چون دمین توسط کسی ثبت شده است نمیتوانیم آنرا از آنها بگیریم!!
فردی در اصفهان این دمین را برای شرکتی در مشهد که اتفاقا کارشان خرید و فروش دمین است ثبت نموده است. مشخصات ثبت کننده و تصویر سایت ما از طریق www.who.is قابل مشاهده است
ایشان به من پیشنهاد دادند که با آنها تماس بگیریم و از آنها بخواهیم دمین را به ما پس بدهند و یا آنکه شکایت کنیم
جون من به کسی تا به حال باج نداده ام لذا راه حل دوم یعنی پس گرفتن دمین از طریق دستگاه قضایی را انتخاب کردم.
با وکیل صحبت کردم. دادگاهی ویژه دعاوی اینترنتی وجود دارد که اتفاقا سریعتر هم به مشکلات رسیدگی میکند.
آنطور که وکیل میگفت با مدارکی که داریم مشکل به راحتی حل خواهد شد.
بعید میدانم در دستگاه قضایی کار به سرعت و سهولت پیش برود اما میدانم که به یاری خدا هم دمین مان را پس میگیریم هم خسارت وارد شده را

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
ممنونم که سر زدید
فشار کارها بعلاوه تنبلی باعث شده که این فاصله زیاد بشه
در ضمن مشغول تعویض این وبلاگ با یه طرح و محتوای دیگه هستم که خیلی طول کشیده
امیدوارم سریعتر حل بشه

ناشناس گفت...

سلام
لطفا فید وبلاگتانم را بطور کامل منتشر کنید(باید توی تنظیمات وبلاگ باشه فکر کنم.) توی گوگل ریدر مطالب پست نصفه میاد و برای بقیه حتما باید به وبلاگتان آمد که با این سرعت اینترنت اذیت میکنه.

ناشناس گفت...

سلام عليرضا خان گل
نه متاسفانه بعد از اون آمار هيچ پاسخي از شما نگرفته ام.
ارادتمند : آرمين