۱۳۸۶/۰۴/۰۲

همايش ضعيف خدمات پس از فروش

از اظهار لطف همه عزيزان و سروراني كه زحمت كشيدند و در پست قبلي برايم كامنتهاي پر محرشان را نوشتند و مرا تشويق نمودند بينهايت سپاسگزارم
اميدوارم لياقت محبتهاي شما را داشته باشم

اينروزها كمي سرم شلوغ است. چند كار عقب افتاده داشتم كه بايد هر چه سريعتر تمامش ميكردم. براي همين هم به صورت ضربتي و با تمركز روي هر كدامشان سعي دارم همه آنها را ظرف همين هفته تمام كنم و بگذارم كنار براي همين به روز شدن وبلاگ با تاخير مواجه شد.

هفته قبل همايش خدمات پس از فروش برگزار شد. تاكنون همايشي چنين بي نظم نديده بودم. اين همايش كه در چهار روز با نشستهاي خاصي برگزار ميشد برنامه هايش از پيش تعيين نشده بود و هر روز برنامه همان روز را آماده ميكردند. مثلا معلوم نبود فردا در فلان ساعت چه سخنراني در موضوعي صحبت خواهد نمود.
برنامه ها بايد ساعت 8:30 آغاز ميشدند در حاليكه ساعت 9 هنوز همه در راهروها مشغول قدم زدن بودند. از آن بدتر آنكه در روز سوم كلا انگار برگزار كننده عوض شد!
يعني يكي از شركتهاي نرم افزاري همايش را بر عهده گرفت و همه چيزهايي كه برنامه ريزي نشده بودند تغيير كردند. جاي تاسف داشت.
ولي اتفاقي كه افتاد اين بود كه مرا تشويق كرد حتما دوره تخصصي براي مديريت خدمات برگزار كنم چون فكر ميكنم حرفهايي براي گفتن در اين زمينه دارم و در آن همايش نيز ديدم كه چقدر معلومات عمومي مديران در اين زمينه كم است.
فعلا كه منتظرم امتحانات اين ترم را پشت ير بگذارم تا بعد برنامه اي براي دوره هاي آموزشي و دو كتابي كه در نظر دارم تنظيم كنم.

حتما شما نيز خبر نامحدود شدن فضاي ايميلهاي ياهو را شنيده ايد. ياهو با اين كار به يكباره موضوع رقابت براي فضاي بيشتر را براي هميشه به كناري انداخت و احتمالا پشت سر آن گوگل كه خود آغازگر اين رقابتها بود اقدام متقابلي را انجام خواهد داد

راستي حرف از اينترنت شد اين را هم اضافه كنم كه مشكل جديد برايم پيش آمده و آن اينكه از طريق اينترنت بي سيم و يا پارس آن لاين نميتوانم وارد بلاگر شوم.
خيلي عجيب است. اصولا ربطي به مشكلات فيلتر ندارد ولي نميدانم چرا از طريق آنها صفحه بالا نمي آيد


برنده حتي زماني كه ديگران وي را به عنوان يك خبره مي شناسند، مي داند كه هنوز خيلي چيزها را نمي داند.
بازنده مي خواهد كه ديگران او را يك خبره بدانند، و اين نكته كه « بسيار كم مي دانم» را هنوز نياموخته است
برگرفته از كتاب برندگان و بازندگان

۴ نظر:

ناشناس گفت...

اول اينكه جاي تاسف داره همايشها بدين صورت برگزار بشه .
دوم مشكل بلاگر كلي هست و همه كاربران با اون مشكل دارن و با روشهاي خاص بلاگ خود را بروز ميكنند
سوم اينكه مديريت خدمات هم موضوع جالبي هست براي همايش و شايد تابحال با چنين عنواني همايش زيادي من نديده ام
موفق باشيد.

ناشناس گفت...

با سلام
امسال هم سمیناری در خصوص مدیریت خدمات پس از فروش برگزار شد.
نظر شما در ارتباط با این سمینا ر چیست؟

ناشناس گفت...

سلام.خسته نباشید.آیا شما می توانید مقالاتی پیرامون مدیریت خدمات پس از فروش در ایران و جهان در اختیار من بگذارید.اینجانب در حال تحقیق پیرامون این مسئله هستم و نیازمند مقالات و همایشات برگزار شده مربوطه می باشم.

ناشناس گفت...

وقتی که یک سمینار خدمات پس از فروش رو به یک شرکت به اصطلاح نرم افزاری می فروشند واقعا از خدمات چه انتظاری داری همه چی زده و بنده روز سمینار رو به شرکتی فروختند که اصلا شرکت نیست و فقط می خواست نرم افزارش رو معرفی کنه ، نرم افزاری که همه کسانی که ازش استفاده می کنند ازش ناراضی هستند تا کی باید حق کسایی که واقعا زحمت می کشند پایمال بشه و هر کسی که پول داره ...