۱۳۸۵/۱۲/۰۵

اسباب بازي هاي زنده ژنتيكي

به نظر شما اين چيه؟



اين عروسك يك پستاندار عقيم‌شده است كه به كمك علم مهندسي ژنتيك ساخته شده. تركيبي از ژن‌هاي خرگوش ، شامپانزه و خوك. با استفاده از القاي خواب زمستاني ، در جعبه نگهداري ميشه و اين جعبه ضربان قلب و ميزان تازگي اون رو نشون ميده. در دو مُدل يكي با طول‌ عمر يك‌ سال و يكي با طول ‌عمر سه ‌سال ساخته شده است. در هفت مدل پهلوان( قرمز) ، ماجراجو(نارنجي) ، شاد(زرد) ، آروم(سبز) ، متين(آبي) ، روحاني(بنفش) ساخته شده‌اند. قيمت هنوز مشخص نيست و تنها به صورت آزمايشي در اختيار اعضاي شركت قرار گرفته‌اند.



اين موجود زنده طوري ساخته شده كه حركات محدودي مانند يك نوزاد داشته باشه. مدفوع بسيار مختصري داره و به غذاي كمي احتياج داره. قد حدود بيست و قطر هفت سانت. جثه اون از اين بزرگتر نميشه. كاملاً درد رو حس مي‌كنه ولي نمي‌تونه اصوات بلند توليد كنه. داري خون و عضله و استخوانه. بعد از خروج از جعبه ظرف بيست دقيقه بيدار ميشه و چشمهاش رو باز مي‌كنه..

ضربان قلب اون پيش از خريد قابل مشاهده است



اين هم سايت شركت: http://www.genpets.com

از دوست عزيزم جناب آقاي مهندس قند چي به خاطر ايميل كردن اين مطلب جالب بينهايت سپاسگزارم

من را كه خيلي به فكر فرو برد. شما را چطور؟ ترسناك نيست؟ اگر قرار باشد فرزند خودتان را بر اساس مشخصاتش از فروشگاه تهيه كنيد... خب اين يعني چي!؟

توضيح اينكه ظاهرا سايتشان دچار مشكلي شده بود كه بالا نمي آمد. مجبور شدم عكسها را در سايتم قرار دهم تا در اينجا نمايش داده شود

اضافه شده در مورخ 5 فروردين 1386: در اين سايت توضيح داده شده است كه چگونه اين حقه زده شده است. http://www.brandejs.ca/portfolio5/gp04.php

۴ نظر:

ناشناس گفت...

علیرضای عزیز . آمدم با حوصله و با فرصت مطلب حدیدت را بخوانم . متاسفانه عکسها باز نشدند . نوشته را نیمه رها کردم . یا اشکال از سیستم من است یا از آپلود شما . یه بررسی بفرما .

شاد و موفق باشی

ناشناس گفت...

حتي تصور آنچه نوشتيد وحشتناك است

ناشناس گفت...

اين يک شوخی است که در زبان انگليسی به اين نوع شوخی (واقعی جلوه دادن يک چيز) hoax مي گويند.
به لينك زير مراجعه نماييد:
http://en.wikipedia.org/wiki/Genpets

ناشناس گفت...

سلام.
خواندم و مطالعه كردم اما متاثر و ناراحت شدم. اعصابم خورد شد.
ولي خدا كيدونه ديگه ...
خيلي خبر بدي بود.
متشكر خداحافظ