۱۳۸۴/۱۰/۰۶

کنفرانس شش سیگما

امروز از کنفرانس شش سیگما تماس گرفته بودند که من رو برای هیئت علمی دعوت کنند
به فردی که تماس گرفته بود گفتم که از نظر علمی در آن سطح نیستم ولی اگر هیئت علمی به اعضای تکمیلی نرسید روی من هم حساب کنند.
قراره این هیئت برای کنفرانس مقاله تهیه کنه
امیدوارم از عهده اش بر بیام

راستی یادم رفته بود بنویسم که مقاله ام رو برای هفتمین کنفرانس مدیران کیفیت فرستادم. امیدوارم برای ارائه توی این کنفرانس پذیرفته بشه

ضمنا آن دسته از دوستانی که ابراز لطف کردند که آگهی کتابم رو در سایت قرار دهند باید به عرض برسونم که کد همونی هستش که توی پست قبلی داخل کادر نوشته شده است
کافیه فقط اون رو کپی کنید تو قالب وبلاگتون

قبلا از بزرگواریتون ممنونم
امیدوارم جبران کنم

۴ نظر:

ناشناس گفت...

متشکرم از نظرتان آقای مجاهدی.
من چیزی نگفته بودم که شما مخالفت کنید. فقط دو دیدگاه که از مدیران شنیده بودم مطرح کردم و به نظر خودم هم متناقض با هم نیستند. امّا چون در نگاه اوّل ممكن است اين طور به نظر برسد برايد جالب بود.
راستي براي كتابتان هم تبريك مي گويم.

ناشناس گفت...

سلام آقاي مجاهدي.
خسته نباشيد.تبريك مي گم چاپ كتابتون رو.مطمئنا خوندنيه.
اميدوارم هميشه كاراتون رو به راه باشه و اوضاع اون طوري كه مي خوايين.
مقالتون رو هم حتما تو وبلاگتون مي ذارين كه مام بخونيم ديگه؟:`p

ناشناس گفت...

سلام،در گذاشتن يادداشت در وبلاگتان چند بار با مشكل مواجه شدم. نمي دانم مشكل از بلاگر است يا علت ديگري دارد. من دو سال است كه در كنفرانس مديران كيفيت شركت مي كنم كه متاسفانه وقت خودم و پول شركت را هدر دادم. اگر دوستان كمي از تبليغات مي كاستند و به كيفيت و اثربخشي مي افزودند اين جمعيت علاقمند به مديريت كيفيت از وقت و هزينه خود بهره بيشتري مي بردند. شاد و پيروز باشيد.

ناشناس گفت...

سلام
با تبريک به خاطر داشتن سايت خوبتان
لطفا لينک سايت زير را که به بررسی مهندسی صنايع و مقالات دروس آن و نرم افزار های مربوطه می پردازد را در سایت خود قرار دهید.
در دسته بندی اين سايت نيز قسمتی برای شش سيگما در نظر گرفته شده است.
www.betsa.mihanblog.com

با تشکر
سايت مهندسی صنايع و نرم افزار و مقالات - بتسا