۱۳۸۴/۰۹/۰۳

عكس همكلاسي ها

عكس همكلاسي هايم در دوازدهمين دوره كارشناسي ارشد مديريت اجرايي
سازمان مديريت صنعتي
تهران - آبان 1384
البته چند نفري تو عكس نيستند از جمله خود عكاس عزيز
اين عكس اولين عكس از فتوبلاگي است كه به تازگي در FotoFlix ايجاد كرده ام

پ.ن.: سركار خانم نيلوفر كه برايم آفلاين زدين و در مورد سيستم پشتيباني تصميم گيري سوال كرديد بايد عرض كنم متاسفانه اشتباها شما را Ignore كردم. لطفا سوالتان را از طريق ايمل بفرستيد

۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
خسته نباشين.
تو پست بعدي حتما تجزيه و تحليل تابلوي نهايي qsb رو مي ذارم.
موفق باشيد.

ناشناس گفت...

سلام عليرضا جان.متاسفانه مدتی نمی تونم وبلاگ رو بروز کنم.شايد يه موقع ديگه.به هر حال ببخشيد که بدون خداحافظی دفتر وبلاگ رو بستم.درگيريهام در پروژه جديد پتروشيمی اتيلن اروند خيلی زياد هست و اين پروژه شايد يکی از مهمترين پروژه های ملی باشه.از پيام های محبت آميزت ممنون.هميشه به وبلاگت سر می زنم و چيزهایی که از اون ياد گرفتم فراموش نمی کنم.موفق و پيروز باشی

ناشناس گفت...

سلام ممنون و خسته نباشی.
همکلاسی ها هم عالمی دارند
از این گذشته آقا یک فکری بحال این کامنتت کن آدم باید دقیقا چهار صفحه رو باز کنه تا بشه کامنت گذاشت دی!
شاد و سرفراز باشی

ناشناس گفت...

سلام
نزدیک بود مرا از خودم ناامید کنی! یعنی فکر کردم با امثال آن خبرنگاران فلان شبکه تلویزیونی که اصلا هم به دل نمی نشینند مقایسه شده ام!(با اینکه یک بلاگر آزاد با یک خبرنگار قلم بمزد فرق بسیاری دارد)

به هر حال راستش را بخواهی خیلی ها نمی خواهند وقتی بالای منبر میروند، دید منفی ایجاد کنند! با اینکه میدانند گذشته و حال و آینده منفی است، باز امیدوارند حداقل نگرش مثبتی ایجاد شود!

ناشناس گفت...

سلام، مطالب اخيرتان را به صورت آفلاين خواندم. مثل هميشه جالب و قابل تامل بود.
در مطلب از كادر خارج شويد،‌ از مديران x و y صحبت كرده ايد. راستش من تا چند وقت پيش طرفدار پر و پا قرص شناوری ساعت كار و تاكيد بر اثربخشی كاركنان بودم ولی چند وقت است به حضور منظم كاركنانم در محل كار و توجه به كارايی آنها، حساسيت بيشتری نشان می دهم. فكر می كنم تا رسيدن به وضعيت ايده آل در محيط كاری فاصله زيادی‌داريم.
ضمنا معتقدم شرايط ايده آلی كه شما متصور شده ايد بيشتر در محيطهای كارشناسی قابل اجراست و در محيط كارگری پياده سازی آن بسيار مشكل می باشد.

ناشناس گفت...

سلام، مطالب اخيرتان را به صورت آفلاين خواندم. مثل هميشه جالب و قابل تامل بود. در مطلب از كادر خارج شويد،‌ از مديران x و y صحبت كرده ايد. راستش من تا چند وقت پيش طرفدار پر و پا قرص شناوری ساعت كار و تاكيد بر اثربخشی كاركنان بودم ولی چند وقت است به حضور منظم كاركنانم در محل كار و توجه به كارايی آنها، حساسيت بيشتری نشان می دهم. فكر می كنم تا رسيدن به وضعيت ايده آل در محيط كاری فاصله زيادی‌داريم. ضمنا معتقدم شرايط ايده آلی كه شما متصور شده ايد بيشتر در محيطهای كارشناسی قابل اجراست و در محيط كارگری پياده سازی آن بسيار مشكل می باشد.

ناشناس گفت...

salam dost aziz
chand vaqhti hastesh ke site shomaro motaleh mikonam
albateh lazm hast begam ke manam daneshjoy daneshgah azad reshti modiryat ejraee hastam. khoshal misham age tabadol manabey darsi dashteh bashim
ba tashakor
kambiz

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز.
من امسال در کنکور کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی شرکت کردم.ولی راستش هیچ اطلاعی از دروس امتحانی و نحوه سوالات ندارم . اگه امکانش هست در این مورد منو راهنمایی کنید.