۱۳۸۴/۰۴/۱۳

آزمون رو قبول شدم

امروز صبح كه به سازمان مديريت صنعتي زنگ زدم گفتند كه تو آزمون كارشناسي ارشد مديريت اجرايي قبول شدم.
روز شنبه 25 ام بايد برم براي مصاحبه.
خيلي خوشحال شدم . خيلي دوست داشتم تو اين رشته ادامه تحصيل بدمبايد روحيه ام رو حفظ كنم. اميدم به خداست و ميدونم كه اون هم به لطف خدا به خوبي و خوشي درمان ميشه و مشكلي پيش نمياد
بهانه ديگه اي براي جشن با همسرم پيدا كردم. بايد بيش از اينها اون رو شاد نگه دارم. بايد از حالا روحيه اون رو تقويت كنم

اميدوارم خداوند سلامتي و شادي همه شما رو صد چندان فرمايند

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام على‌رضا جان
تبريک مى‌گم
اميدوارم هميشه و در همه‌ى کارهات و در زندگى‌ت موفق و سربلند باشى.

ناشناس گفت...

salam,,,

gahi oghat roozegar ba adam kaj miofte, adam fekr mikone ke hatta khoda ham dige oon ro nemibine,,, wali hamishe ye omidi hast,,,

bloge besiar jalebi darid,,, man be shoma link dadam wa khoshhal misham ke shoma ham in kar ro anjam bedid,,,,,

omidetoon be khoda bashe, enshalla moshkleletoon hal beshe,,,

ناشناس گفت...

سلام
ممنون از این که سر زدی لینکتو اضافه می کنم خوشحال می شم تجربیات خودت رو
در اختیار منم بذاری
با تشکر
موفق باشی

ناشناس گفت...

سلام عليرضا جان! از اينكه به من سرزدي ممنون هستم و همچنين از ابراز لطفت. قبولي ات هم مبارك! من خودم دو سالي مديريت صنعتي بوده ام و مطمئن هستم دوره ي پرباري را در پيش داري. با آرزوي موفقيت