۱۳۸۴/۰۲/۱۹

دو کتاب وبلاگی - به بهانه نمایشگاه کتاب

دو کتاب وبلاگی که از روی وبلاگ به چاپ رسیده اند :

وبلاگستان، شهر شیشه ای

که مجموعه منعکس شده ای از چند وبلاگ است . یعنی مطالب چند وبلاگ را بر روی کاغذ آورده اند و البته کار مشکلی بوده است. بخصوص انتخاب و ویرایش و ...
و

نوشی و جوجه هایش
nooshi.jpg
این کتاب نوشی و جوجه هایش اصلا با کتاب اولی قابل مقایسه نیست. من خودم نخوانده ام ولی زندگی و مشکلات یک زن با دو فرزند است. همون نوشی و جوجه هایش خودمون. یک نوشی از هزاران نوشی که با مبارزه خود به همه ما درس میدهند که زندگی با اینکه با ما شوخی ندارد ولی در مقابل اراده ما هیچ توانی نیز ندارد
روی عکس کلیک کنید تا خودتان وبلاگش را بخوانید
توصیه میکنم این کتاب را حتما بخرید
متاسفم که ما ناشر کتاب دوم نبودیم تا از این راه خدمتی انجام داده باشیم
خدا جوجه های همه شما را حفظ کند

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام آقای مجاهدی، من فکر میکردم کامنتم درست ثبت شده، که انگار نشده، به هر حال من تشکر ویژه خودم رو در کامنت دونی haloscan شما درج کرده بودم، شاد باشید.

نوشی