۱۳۸۳/۰۹/۱۰

سیستم مدیریت فروش و توزیع

این چیزی هستش که من خیلی دوست دارم یه روزی به انجامش برسونم. کارهای هم کردم که فعلا در حد ارزیابی فعالیتهای نمایندگان هستش. تا اینجای کار از تمامی دانشم در زمینه سیستمهای خود ارزیابی و ارزیابی عملکرد استفاده کردم. ولی مهمترین بخشش اینه که بتونم چیزی شبیه به استاندارد تدوین کنم تا بتونن از اون پیروی کنن. ایزو9000 به من یادداد که میشه سیستمی برای همه با انعطاف نوشت. من فکر میکردم نمیشه یک سیستم رو به همه نسبت داد ولی تو ایزو یاد گرفتم که اگر سیستم جامع باشه تغییرات توی اون حل میشن.
لازم نیست همه شرکتها مثل هم رفتار کنند و هر شرکتی میتونه رفتار خودش رو داشته باشه
باید باز هم روش کار کنم.
امروز از یکی از ممیزان ارشد نظام مدیریت که جزو 10 ممیز برتر دنیاست و بر حسب افتخار ایرانی هم هستند چک لیست کامل ممیزی ایزو رو درخواست کردم که آخرین ورژنش رو برام فرستادند.
همین جا از ایشون تشکر میکنم.
باید روی این چک لیست و رفع نوقصات چک لیست خودم هم کار کنم.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

hi dear
I'm hamid Motlagh
can you send for me ur Audit Check list .

thanks a lot
Email : motlagh110@yahoo.com

ناشناس گفت...

lotfan age etelati dar mored momayezi isoo va vizhegihaye momayez isoo darid baray man send kon che farsi che englisi
abdullah.sarkhosh@gmail.com

m.salimi گفت...

salam agar momkene oon checkliste kazaee(iso) ro baraye man ham beferestin.
mamnoonam
info@boghche.com

حمید رضا مسلمان گفت...

خدمت جناب آقای مجاهدی

بنده حمید مسلمان هستم که زمستان سال 1386 در دوره آموزشی فروش شما شرکت کردم . فرصتی نشد تا نقطه نظرم را به شما منتقل کنم لذا خواهشمندام توجه فرمائید که حسابداری و فروش دو مقوله کاملاً مجزا بوده و در تمام موسسات و شرکتهای تجاری ، برای آنها واحدهای جداگانه در نظر دارند . ولی در دوره دو روزه شما ، روز اول که من شرکت کردم فقط و فقط از مباحث اولیه حسابداری صحبت شد که بر خلاف نظر و خواسته مخاطبان شما در دوره آموزشی فروش بود. امیدوارم به وقت
مخاطبین خود بیش از این بها بدهید .

Alireza Mojahedi گفت...

جناب مسلمان عزیز،
چقدر خوشحال شدم که اینجا کامنت گذاشتید.
اگر اشتباه نکنم دوره ای که به آن ااره میکنید دوره قیمت گذاری بوده است نه فروش.
حق با شماست. میبایستی سریعتر از مباحث بهای تمام شده حسابداری خارج میشدم که البته در دوره های بعدی این کار صورت گرفت و کیفیت دوره به مراتب بهتر شد ولی به هر حال به نظر من لازم ود به آن نکته های منتخب از مبحث بهای تمام شده اشاره کنم که البته دیگر امروزه آنها را قبلتر در اختیار حضار قرار میدهم تا فرصت کمتری را در کلاس به آن اختصاص دهم.
باز هم از توجه و اظهار نظر شما سپاس گزارم