۱۴۰۲/۰۹/۱۹

eBiz's Post

امروزبه منظور افزایش مزیت رقابتی چند تغییر اساسی بر روی سرورهای eBiziner دادیم که تاثیر بسیار قابل توجهی را در سرعت انتظار داریم ضمن آنکه امیدواریم ضریب اطمینان داده ها افزایش چشمگیری داشته باشد.
همچنین تمامی هارد دیسکهایمان را به نسل جدید NVMe ارتقا دادیم که نسبت به محدودیت قبلی 600 مگابیت در ثانیه اکنون به صورت به مراتب پایدارتری با سرعت 2.6 گیگابیت! در ثانیه میتوانند بخوانند و بنویسند. همینطور همه Ram ها را به DDR5 ECC تغییر دادیم. سیستم‌هایی که از حافظه ECC استفاده می‌کنند آسیب کمتری می‌بینند. نرخ خطای حافظه ECC حدود ۰.۰۹ درصد در مقایسه با انواع غیر ECC به میزان ۰.۶ درصد است. این حافظه به دلیل قابلیت شناسایی، اصلاح خطاها و جلوگیری از آسیب به داده‌ها هنگام پردازش مورد توجه هستند.
در اصل سطح خدماتمان را داریم به سمت پریمیوم ارتقا میدهیم. گرچه مایل هستم سرویس مقرون به صرفه را فقط محدود کنیم به مشتریانی که صرفا میزبانی وب از ما طلب میکنند و خدمات وب پریمیوم را اختصاص میدهیم به مشتریان کسب و کار ساز، سایت ساز و فروشگاه ساز و بازار ساز.

متاسفانه از داخل ایران سرورهایمان با کندی در دسترس قرار میگیرند. البته بازار هدف ما هم داخل ایران نیست ولی وقتی با بزرگواری شما مواجه میشویم روراست مشکلات دسترسی از داخل ایران را به اطلاع میرسانیم
فکر کنم آخر این هفته بتوانم یک به روز رسانی در قیمتهایمان را پیاده کنم و حالا که نگرانی ام از بابت نام تجاری هم رفع شده کم کم بتوانیم فعالیتهای بازاریابی و معرفی را آغاز کنیم

#کسب_و_کار

t.me/AlirezaMojahedi
AlirezaMojahedi.com
By: Alireza Mojahedi via eBiz

هیچ نظری موجود نیست: